ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ, ЗАСОБІВ. КОМПЕНСАЦІЯ

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", Цивільного кодексу України та Постанови КМУ від 19 березня 1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів ", квіти та інші подарунки (дитячі м'які іграшки та ін.) Не підлягають обміну або поверненню.

Повернення товарів може бути тільки в тому випадку, якщо Замовник протягом 24 годин з моменту отримання товару, звернувся зі скаргою до Продавця за адресою admin@yasya.com.ua про те, що товар був зіпсований до моменту вручення, надавши відповідні підтверджуючі фото. Просимо звернути увагу що якість вмісту замовлення (к-ть компонентів, якість, терміни виготовлення та зберігання) фіксується за допомогою фотозйомки в магазині продавця перед відправкою, і кур'єром перед/в момент вручення.

Скарги з невірним номером замовлення, ті які містять нецензурні вислови і ті які прийшли пізніше доби після отримання замовлення, не розглядаються.

У разі перевиконання замовлення (заміни товару), продавцеві потрібно повернути зіпсований товар в такому ж вигляді і стані, в якому він був доставлений. У випадку коли зіпсований товар має признаки навмисного пошкодження продавець має право відмовити в заміні/передоставці.

Продавець може відмовити в заміні/передоставці, в тому випадку, якщо у одержувача є особисті причини для заміни/передоставки (алергія, смакові якості, та ін.).

Якщо одержувач відмовився приймати подарунки при доставці, Замовнику оплата за замовлення не повертається, замовлення вважаеться виконаним. Протягом 24 годин можна забрати замовлення в магазинах продавця або замовити повторну доставку за додаткову оплату повторного виїзду кур'єра.

У разі відмови від подарунка одержувачем при попередньому дзвінку, Замовник може отримати сплачені кошти за дане замовлення, в залежності від складності замовлення (повністю або частково на розсуд Продавця).

В інших випадках, Продавець розглядає скарги протягом 10 робочих днів з дня її отримання та про результати розгляду повідомляє скаржника в електронному вигляді.

Якщо з вини продавця замовлення не виконано, Замовник має право вимагати компенсацію, розмір якої не може перевищувати суму замовлення.