1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Нижченаведений текст є договором між онлайн - сервісом https://www.yasya.com.ua (далі "Продавець") і користувачем послуг онлайн - сервісом, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа підприємець), називається в подальшому «Покупець».

1.2. Цей Договір визначає умови покупки квітів і подарунків (далі - «Товар») Покупцем через сайт Продавця.

1.3. Договір є публічним згідно ст.ст. 633,641 Цивільного кодексу України та є еквівалентом "усної угоди" і має належну юридичну силу.

1.4. Відповідно ст. 642 Цивільного Кодексу України повним і беззаперечним прийняттям умов даної пропозиції (оферти), що підтверджує укладення Договору на запропонованих умовах, факт здійснення Покупцем оплати вартості замовленого на сайті онлайн - сервісу (або іншим способом) товару.

1.5. У даній оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають таке значення:

"Онлайн - сервіс" - сайт продавця, створений для укладення договорів роздрібної та оптової купівлі - продажу, після ознайомлення Покупцем запропонованого Товаром продавця на фотознімках дистанційним способом.

"Продавець" - організація, незалежно від її організаційно - правової форми та / або фізична особа - підприємець, що здійснює продаж товару.

"Товар" - продукція, пропонована до продажу і розміщена на сайті www.yasya.com.ua

"Замовник" - особа що здійснює замовлення на сайті www.yasya.com.ua

"Одержувач" - особа визначена (-а) Покупцем, яка повинна отримати замовлений Товар.

"Замовлення" - окремі позиції з асортиментного переліку Товару, зазначені Покупцем при оформленні заявки на сайті.

"Доставка" - перевезення до адреси, вказаної Замовником, і передача вмісту Замовлення Одержувачу.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. Продавець здійснює продаж і доставку Товару, згідно з чинним прейскурантом, опублікованого на сайті https://yasya.com.ua, а Замовник оплачує і приймає Товар відповідно до умов цього Договору.

3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

3.1. Формування замовлення

3.1.1.Замовлення приймаються через сайт https://yasya.com.ua (телефон, чат, скайп, вайбер, розміщені на сайті) цілодобово.

3.1.2. У вартість замовлення квітів і подарунків входить їх доставка до одержувача і не оплачується окремо.

3.1.3. Разом з тим, Продавець не надає послуги доставки будь-яких товарів, придбаних у третіх осіб.

3.1.4. Якщо замовлення було повністю оформлене і сплачене Покупцем, безпосереднє його комплектування відбувається за дві години до часу доставки. (Виключення замовлення які мають доставлятись раніше 9 години ранку або після 20.00)

3.1.5. Якщо замовлення було сформовано після 18.00 для доставки "день в день", можливість такої доставки узгоджується з менеджером.

3.1.6. При оформленні замовлення Замовник повинен максимально точно вказати свої і одержувача дані, згідно з наданою Продавцем формою замовлення (Невірна інформація одержувача, може перешкодити виконанню замовлення у вказаний Покупцем час. У такому випадку доставка замовлення переноситься до уточнення коректних даних одержувача не пізніше 24 годин з моменту оплати замовлення Покупцем.)

3.2 Способи і порядок оплати

Оплата карткою VISA або Mastercard через систему Liqpay.

Оплата карткою VISA або Mastercard через систему Приват24.

Оплата готівкою в магазині.

Оплата готівкою кур'єру (при замовленні в магазині).

Порядок оплати

3.2.1. Оплата здійснюється після додавання товару з каталогу на сайті yasya.com.ua в віртуальну корзину.

3.2.2. Після додавання товару в корзину замовнику пропонується продовжити покупки або перейти в кошик для оформлення замовлення.

3.2.3. Вибір способу оплати проводиться безпосередньо в кошику під час оформлення.

3.2.4. Перехід до оплати доступний після заповнення необхідної для виконання замовлення інформації та ознайомлення з Договором публічної оферти.

3.2.5. Після заповнення всієї інформації замовник переходить на на захищену сторінку платіжної системи (Liqpay, Приват24) де і проводиться оплата.

3.2.5.1. Замовник має можливість вибрати інші способи оплати, які надаються платіжними сервісами (Liqpay, Приват24) доступними для сайту yasya.com.ua

3.2.6. У разі успішної оплати замовник переходить на сторінку магазину з подальшими інструкціями.

3.2.7. Інтернет магазин yasya.com.ua не збирає, не зберігає, не використовує жодних банківських даних покупців, в тому числі інформацію про кредитні картки.

3.2.8. Оплата замовлення означає згоду Покупця на укладення цього Договору з Продавцем.

3.2.9. Датою оплати вважається день надходження грошових коштів на рахунок Продавця.

3.2.10. Ціни на будь-які позиції Товару, зазначені на сайті www.yasya.com.ua є чинними на момент здійснення замовлення. У разі зміни ціни на замовлені позиції Товару, Продавець зобов'язується в найкоротші терміни проінформувати Замовника. Замовник має право підтвердити або анулювати замовлення. Якщо Продавцеві не вдалося поінформувати Замовника (відсутній зв'язок і ін.) Він має право анулювати несплачений замовлення.

3.2.11. Замовлення приймаються до виконання тільки після надходження грошових коштів на рахунок Продавця.

3.2.12. Зареєстрованому Покупцеві на сайті продавця, повідомлення про оплату замовлення відправляється на електронну адресу, яка була вказана при реєстрації.

3.2.13. Незареєстрованим покупцеві необхідно зв'язатися з менеджером і підтвердити оплату грошових коштів за замовлення, відправивши фото / копію квитанції на електронну адресу admin@yasya.com.ua

3.2.14. Послуги / комісії платіжних систем, терміналів, Покупець сплачує додатково.

3.3. Умови доставки замовлення

3.3.1. При оформленні замовлення, Покупець повинен чітко вказати вимоги його доставки (Один замовлення може бути оформлений на одну дату, час, адреса. Якщо Вам необхідно привітати декількох осіб за різними адресами, або в різний час за однією адресою необхідно оформити відповідну кількість замовлень)

3.3.2. Доставка замовлення виконується за попереднім погодженням з одержувачем по телефону, який вказаний Замовником в замовленні.

3.3.3. Доставка без попереднього узгодження з одержувачем, виконується відповідно до вказаних замовником даних (адреса, час, ім'я одержувача і ін.) у формі замовлення. Якщо одержувача немає за вказаною адресою, замовлення по можливості, передається третім особам (родичам, колегам, сусідам, консьєржу і ін.). Якщо прийняти замовлення нікому (ніхто не відчинив двері, сусіди не приймають або одержувач не проживає, не працює за вказаною адресою) тоді замовлення вважається виконаним, оплата не повертається, дане замовлення можна забрати протягом 24 годин в магазині продавця, назвавши його номер або замовити повторну доставку за додаткову оплату.

3.3.4. Швидке виконання замовлення "день в день", виконується протягом від 1 (одного) після оплати замовлення і за погодженням з одержувачем.

3.3.7. Доставка до 8.00 наступного дня, можлива, якщо замовлення було оформлене і сплачене до 19.00 попереднього дня. Замовлення на сьогодні може бути прийнято до 19.00 c Пн до Вс.

3.3.8. Внести зміни в замовлення, Замовник може не пізніше ніж за 2 години до часу доставки замовлення. Якщо замовлення вже укомплектоване, скасувати його неможливо. Покупець може оформити і сплатити нове замовлення при цьому попереднє буде вважатися доставленим або ж за бажанням Покупця, може бути переадресовано іншому одержувачу. Якщо адреса доставки перебуває за межами міста, Замовник може змінити замовлення за 2 (одну) годину до відбуття кур'єра. маршрутний лист кур'єра формується в залежності від місця розташування адреси доставки і віддаленості від обласних / районних центрів.

3.3.9. Послуга фотозйомки одержувача при доставці не є гарантована і виконується при наявності технічної можливості в момент доставки і за згодою одержувача.

3.4. Виконання замовлення в святкові дні.

3.4.1. Виконання замовлення в святкові дні (Новий рік, 14 лютого, 8 березня (1 день до і 1 день після) відбувається на протязі дня. Точний час доставки не гарантується але менеджером може бути враховано побажання Покупця, з доставки вранці, вдень або ввечері. остаточний час доставки буде залежати від завантаженості кур'єрів в святковий день.

3.4.2. Термін підтвердження доставки в святкові дні - 2 робочих дня, що пов'язано з великим навантаженням, тобто покупець може не відразу отримати повідомлення про виконання його замовлення.

3.4.3. Фотозвіт в святкові дні (1 день до і 1 день після) не гарантоване.

3.4.4. При отриманні замовлення, одержувач зобов'язаний поставити підпис на бланку замовлення, який залишається у кур'єра.

3.5. Сюрприз замовлення.

3.5.1. Сюрприз замовлення, виконується без попереднього узгодження з одержувачем (при формуванні замовлення якщо Покупець не вибирає опцію «домовлятися з одержувачем» тоді він гарантує, що одержувач буде знаходитися за адресою доставки в зазначеному часовому проміжку (мінімум 3 години). У разі відсутності Одержувача за вказаною адресою і при неможливості залишити третім особам (сусідам, колегам, охорони та ін.), замовлення вважається виконаним).

4. ТЕРМІН ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

4.1. Термін виконання замовлення залежить від місця розташування одержувача (в межах міста 2 години, за межами, термін виконання узгоджується з менеджером) від складності замовлення (кількість Товару його наявність на складі продавця) і від непередбачених подій, які не залежать від Продавця (ДТП, погодні умови, затори і ін.).

4.2. У разі неналежного виконання доставки замовлення з вини Продавця (замовлення невчасно доставлений, невідповідність замовлення з вимогами замовника або товар в неналежному вигляді) повторне виконання замовлення здійснюється безкоштовно.

4.3. Замовлення вважається доставленим в момент його передачі Одержувачу / Замовнику.

4.4. Угода між продавцем та замовником діє з моменту його укладення до моменту вручення замовлення Одержувачу.

5. СТВОРЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ. ЗАМІНА ВІДСУТНІХ КОМПОНЕНТІВ

5.1. Продавець створює замовлення відповідно до вимог Замовник.

5.2. Якщо у Продавця відсутні певні елементи для оформлення замовлення з будь-яких причин (сезонність, відсутність потрібного сорту / кольору) Продавець, за погодженням з Покупцем може здійснити заміну.

5.3. Якщо узгодити заміну з Замовником не вийшло (відсутній зв'язок, велика різниця в часі з країною його перебування) Продавець може здійснити заміну на свій погляд, (зберігаючи колірну гамму композиції і привабливий зовнішній вигляд) повідомивши про це Покупця у електронному вигляді.

5.4. Заміна квіткової і не квіткової продукції може проводитися без узгодження з Замовником в святкові дні (Новий рік, 14 лютого і 8 березня (1 день до і 1 день після)).

5.5. Заміна неквітковий продукції (торти, іграшки, букети з цукерок та ін.) Може бути проведена на думку Продавця, без попереднього узгодження з Покупцем на аналогічний товар тієї ж цінової категорії.

5.6. Якщо зовнішній вигляд іграшок, корзин і інших товарів відрізняється від зображення на сайті продавця, це не може бути дефектом і причиною для повернення коштів або передоставці замовлення.

5.7. Всі інформаційні матеріали, представлені на сайті https://www.yasya.com.ua носять довідковий характер і не можуть в повній мірі передавати достовірну інформацію про певні властивості та характеристики товару. (В разі виникнення питань у Замовника, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням замовлення йому необхідно звернутися за консультацією до менеджерів або направити запит на сайт за звичайною процедурою замовлення.)

6. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ, ЗАСОБІВ. КОМПЕНСАЦІЯ

6.1. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", Цивільного кодексу України та Постанови КМУ від 19 березня 1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів ", квіти та інші подарунки (дитячі м'які іграшки та ін.) Не підлягають обміну або поверненню.

6.2. Повернення товарів може бути тільки в тому випадку, якщо Замовник протягом 24 годин з моменту отримання товару, звернувся зі скаргою до Продавця за адресою admin@yasya.com.ua про те, що товар був зіпсований до моменту вручення, надавши відповідні підтверджуючі фото. Просимо звернути увагу що якість вмісту замовлення (к-ть компонентів, якість, терміни виготовлення та зберігання) фіксується за допомогою фотозйомки в магазині продавця перед відправкою, і кур'єром перед/в момент вручення.

6.3. Скарги з невірним номером замовлення, ті які містять нецензурні вислови і ті які прийшли пізніше доби після отримання замовлення, не розглядаються.

6.4. У разі перевиконання замовлення (заміни товару), продавцеві потрібно повернути зіпсований товар в такому ж вигляді і стані, в якому він був доставлений. У випадку коли зіпсований товар має признаки навмисного пошкодження продавець має право відмовити в заміні/передоставці.

6.5. Продавець може відмовити в заміні/передоставці, в тому випадку, якщо у одержувача є особисті причини для заміни/передоставки (алергія, смакові якості, та ін.).

6.6. Якщо одержувач відмовився приймати подарунки при доставці, Замовнику оплата за замовлення не повертається, замовлення вважаеться виконаним. Протягом 24 годин можна забрати замовлення в магазинах продавця або замовити повторну доставку за додаткову оплату повторного виїзду кур'єра.

6.7. У разі відмови від подарунка одержувачем при попередньому дзвінку, Замовник може отримати сплачені кошти за дане замовлення, в залежності від складності замовлення (повністю або частково на розсуд Продавця).

6.8. В інших випадках, Продавець розглядає скарги протягом 10 робочих днів з дня її отримання та про результати розгляду повідомляє скаржника в електронному вигляді.

6.9. Якщо з вини продавця замовлення не виконано, Замовник має право вимагати компенсацію, розмір якої не може перевищувати суму замовлення.

7. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН

7.1. Акцепт оферти Замовником є підтвердженням укладення договору на умовах пропонованих продавцем.

7.2. Договір набуває чинності з моменту оплати замовлення Замовником і діє до моменту виконання Продавцем зобов'язань за цим Договором.

7.3. Продавець має право вносити зміни в текст цього договору на свій розсуд в будь-який момент і без попереднього повідомлення Замовника. Актуальна (діюча) редакція договору завжди доступна на сайті.

7.4. Замовник погоджується і визнає, що внесення змін до Оферти тягне за собою внесення цих змін до вже укладеної домовленості між Покупцем і Продавцем і ці зміни в Договорі вступають в силу з дати таких змін в Оферті.

8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

8.1. Продавець гарантує збереження таємниці інформації, яку Замовник вказує при реєстрації або при оформленні замовлення.

8.2. Продавець гарантує, що персональні дані не будуть використані в корисних цілях, на сторонніх ресурсах або для поширення спаму.

8.3. При оформленні замовлення Замовник дає згоду на обробку своїх персональних даних, що зберігається в базі Продавця виключно для ідентифікації Замовника / отримувача при повторних замовленнях, і для коректного їх виконання. При відмові Замовником, Продавець не зможе відповідним чином провести замовлення.

9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

9.1. Продавець несе всі ризики, пов'язані з втратою або пошкодженням товару до моменту його передачі Одержувачу.

9.2. Одержувач або той той хто прийняв товар в момент відсутності одержувача, несе всі ризики, пов'язані з втратою або пошкодженням товару з моменту його прийому.

9.3. Продавець має право передавати свої права та обов'язки по виконанню замовлень третім особам, не звільняючись від відповідальності.

9.4. Продавець не несе відповідальність за неналежне використання товарів Замовником чи Отримувачем, замовлених на сайті www.yasya.com.ua.

9.5. Відповідальність Сторін в інших випадках визначається відповідно до законодавства України.

9.6. Сторони погоджуються, що будь-які спірні ситуації, вирішення яких не вдалося досягти шляхом переговорів, вирішуються відповідно до чинного українського законодавства.

10. ВИКОНАННЯ МІЖНАРОДНИХ ЗАМОВЛЕНЬ

10.1. Замовлення на покупку Товару по Світу і СНД оформляється мінімум за 1 добу.

10.2. При оформленні замовлення по СНД і Світу необхідно враховувати, що замовлення буде виконано в тимчасовому інтервалі - з 10:00 до 21:00 з огляду на час країни і міста. Покупець може вказати час виконання замовлення тільки як побажання. Доставка в цей час не гарантується.

10.3. Обов'язковою складовою в замовленнях повинні бути квіти. Додаткові товари (цукерки, м'які іграшки, кульки і т.д.) можуть бути тільки доповненням до букету. При відсутності додаткових товарів Продавець залишає за собою право доставити більше квітів.

10.4. У зв'язку з відсутністю певних квіткових компонентів в певній країні (залежить від особливостей клімату) або при відсутності їх в певний сезон, Продавець на свій розсуд має право замінити складові букета, не порушуючи колірну гамму.

10.5. Замовник повинен вказати контактний телефон одержувача, адреса з індексом будинку або району. При відсутності телефону, виконання замовлення не гарантоване. У разі відсутності одержувача, товар передається третім особам (родичам, колегам, сусідам і ін.)

10.7. Якщо Замовник вказав неправильну адресу або одержувач недоступний за даною адресою - це може стати причиною затримки і/або невиконання замовлення. В такому випадку замовлення вважається виконаним і гроші не повертаються.

10.8. Продавець має право зателефонувати одержувачу перед доставкою в разі потреби (якщо доставка сюрприз тоді за згодою Замовника).

10.9. Майже у всіх країнах світу доставка в неділю неможлива, тому замовлення замовника автоматично переноситься на понеділок.

10.10. Звіт про виконання замовлення приходить на електронну адресу Замовника протягом 2-х робочих днів з дати замовлення.

10.11. Запит про статус замовлення (і інші запити) виконуються протягом 24-48 годин.

10.12. Фото в момент доставки по Світу і СНД тільки за запитом і не гарантується.

ВАЖЛИВО*** Моментом укладення цієї Угоди вважається момент здійснення оплати замовлення.